ua
Публікації
Оренда авто в Україні
Назад до списку

Volvo модернізувала фірмове лого

Volvo модернізувала фірмове лого
Весь 2021 в автомобільній індустрії пройшов під знаком трансформації фірмових емблем.

Цю низку автомобільних компаній відмовилися від старої об'ємної графіки на користь нової плоскої. Корейська компанія Kia була першою, хто провів оновлення свого логотипу. З цієї нагоди корейці затіяли пишну урочисту церемонію і цим встановили світовий рекорд. За прикладом корейської компанії на модний ребрендинг зважилися інші автовиробники: GM, Peugeot, Renault, Dacia, Opel, Hyundai, Fiat, Volkswagen, Nissan і BMW (для рекламних кампаній).

Мода на «спрощення» фірмового знака не оминула і шведську компанію Volvo. Керівництво компанії вирішило, що настав час щось змінювати і почала з оновлення логотипу. В першу чергу новий знак з'явиться на корпоративних сайтах, у профілях соцмереж бренду, мобільному додатку, друкованій продукції, а вже потім нову плоску емблему змінюватимуть на автомобілях, автобусах та вантажівках.

Новий час диктує нові форми – так вирішили у Volvo. Плоска монохромна графіка в мінімалістичному стилі витіснить об'ємні тривимірні форми зі звичного для багатьох логотипу у вигляді «хромованого» кільця. Легендарний знак збереже ключовий елемент – спис Марса і щит, залишиться і напис Volvo з діагональною стрілкою, зникне контрастна смуга по центру, а сама назва бренду «плавати» всередині порожній круг. Для компанії це сьомий за рахунком ребрендинг логотипу та найнепристойніший.

Нова монохромна емблема буде однаковою для всіх підрозділів Volvo Group, і водночас кожен напрямок матиме свій колір. Старий логотип на шведських авто збережеться до 2023 року. Новий фірмовий знак із вставками певних кольорів з'явиться на нових автомобілях незалежно від типу двигуна вже 2023-го. А поки що всі подробиці про нові логотипи Volvo Cars тримає в секреті.